SĄLYGOS IR TAISYKLĖS
Prekės pristatomos Lietuvos Respublikoje ir Lenkijoje Palenkės (woj. Podlaskie) Vaivadijoje.
Prekes pristatysime Jūsų nurodytu adresu, išskyrus Kuršių Neriją, visoje Lietuvoje per 1-2 darbo dienas. Lenkijoje per 3-4 darbo dienas. Jei pageidaujate kitaip - praneškite apačioje nurodytu telefonu arba įrašykite pageidaujamą pristatymo dieną komentaruose (ne mažiau nei dvi darbo dienos nuo apmokėjimo dienos). Atkreipkite dėmesį, kurioje apskrityje randasi Jūsų pageidaujamas pristatymo adresas. Užsakant mūsų internetinėje parduotuvėje, skiltyje ,,Regionas" reikia nurodyti tik Lietuvos apskritį. Jų yra dešimt. Toliau mūsų sistema ,,suras" Jūsų užsakytų prekių pristatymo vietovę, jei teisingai įvedėte pašto kodą. Bet kuriuo atveju mes susisieksime su Jumis iš anksto (patikrinkite įvestą savo telefono numerį).
PREKIŲ PRISTATYMO YPATUMAI:
1. Jei Jūsų užsakymo suma neviršys 24.00eur - turėsime taikyti 5.99eur papildomą administravimo mokestį. Dėl nemokamo prekių pristatymo į kitus regionus - skelbsime papildomai šiame informaciniame skydelyje. Pridėkite papildomų prekių į krepšelį už bendrą sumą, ne mažesnę kaip 24.00eur ir nemokėsite už užsakymo administravimą.
2. Prekių pristatymas nevykdomas į Kuršių Neriją (atsiprašome iš anksto).
3. Nuo 2022ų metų siuntų transportavimui 99% atvejų naudojame draugišką aplinkai kartoninę pakuotę. Pakavimo plėvelė naudojama labai minimaliai, išskirtiniais atvejais.
4. Tobuliname užsakymų pristatymo paslaugos kokybę. Nuo 2025 03 01 Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose ir Alytuje galima užsakyti prekių pristatymo laiko intervalus 14-17val ir 18-22val. Laiko intervalai pristatymui galimi griežtai tik šių miestų administracinėse ribose.
PREKIŲ KEITIMAS:
1. Prekes pakeisime be jokio papildomo mokesčio, jei Jūs jas gavote iš mūsų ne tas, kurias užsakėte.
2. Prekių keitimas įmanomas ir tada, jei Pirkėjas susipainiojo ir apmokėjo užsakydamas prekes mūsų parduotuvėje. Ir pats savarankiškai atvežė savo transportu per dvi darbo dienas nuo prekių gavimo. Šiuo atveju padengiamas kainų skirtumas.
3. Prekės (-ių) keitimas įmanomas, jei Pirkėjas susipainiojo ir apmokėjo užsakydamas prekes mūsų parduotuvėje. Ir neturi galimybės savarankiškai atvežti jų keitimui. Šiuo atveju Pirkėjas apmoka prekių transportavimo išlaidas ir prekių kainų skirtumą, jei Pardavėjas informuojamas apie norimą atlikti keitimą per 2 (dvi) darbo dienas nuo prekių pristatymo Pirkėjui.
4. Visos detalės, susijusios su prekių keitimu derinamos telefonu arba elektroniniu paštu (derinimas gali užtrukti keletą darbo dienų).
PREKIŲ GRĄŽINIMAS (Sąlygos ir taisyklės): Jei jau prekė išsiųsta -
1. Pirkėjas (fizinis asmuo) turi teisę nenurodydamas priežasties atsisakyti internetu sudarytos sutarties (grąžinti kokybišką prekę) per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos (CK 6.228 (10) str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. Sumokėti pinigai, įskaitant pirkėjo apmokėtas prekės (-ių) pristatymo išlaidas, pirkėjui grąžinami per 14 dienų nuo pirkėjo pranešimo apie sutarties atsisakymą dienos, tačiau Pardavėjas gali negrąžinti pinigų, kol negaus prekės.
2. Pirkėjas informuoja Pardavėją elektroniniu paštu (dakona.maistelis@gmail.com) ar raštu apie sutarties atsisakymą laisvos formos prašymu grąžinti pinigus.
3. Grąžinama prekė turi būti neatidaryta, nepraplėšta, neįplėšta, nesutepta, nesulamdyta, nesutrupinta, nesušlapinta, nesudrėkinta, neperkaitinta (rekomenduojame išsaugoti transportavimo pakuotę 14 dienų).
4. Pinigai gali būti grąžinti tik tam mokėtojui už prekes, iš kurio buvo įskaityti Pardavėjui. Ir tik į tą pačią banko sąskaitą, iš kurios buvo įskaityti Pardavėjui, atskaičius prekės grąžinimo (kurjerio paslaugų) išlaidas. Prekių grąžinimas (kurjerio paslaugos) yra mokamas. Šias išlaidas dengia Pirkėjas. Tarifai ir kainos:
Prekės svoris Nuskaitymo suma
0,02kg - 20.0kg 5.65eur;
20.1kg - 30.0kg 9.00eur;
30.1 kg- 50.0kg 10.80eur;
50.1kg - 100.0kg 26.71eur;
100.1kg - 200.0kg 48.40eur;
daugiau nei 200kg - pagal kurjerio pateiktą tarifą
NETEISMINĖ SKUNDŲ IR ŽALOS ATLYGINIMO TVARKA
Sprendžiant kitus tarp pardavėjo ir vartotojo kilusius ginčus ( CK 6.2287str. 1 d. 16 p.). Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Goštauto g. 12, Vilnius, https://vvtat.lt ) arba į teismą.
Taip pat:
Prašymus ar skundus dėl galimų vartotojų teisių pažeidimų pirkėjas gali pateikti vartotojų ginčų
sprendimo platformoje https://ec.europa.eu/odr/
Prekių užsakymai priimami ir telefonu +370 656 60666